en sommarnatt i juli

såhär vet jag att jag/mina vänner är full/har varit full:

När blommlådor lyckas lossna från dess hållare
När jag väljer låten gullefjun på spotify framför allas partymusik
När den stora frågan "vem ska ta hand om lammet"? kommer upp och avsultningsvis blir alla ovänner för att ingen vill lägga detta arbete på sig själv.
När jag tar fel väg där jag verkligen vet vilken väg jag ska ta. Jag cyklar med ett lamm på pakethållaren som stoppar fötterna i ekrarna var 5:e sekund och det slutar med att han får löpa.
När jag skriker håll käften på hästen som är alldeles tyst och stilla och några minuter senare LIFTAR med paret som ägde hästarna och frågar vilka dom är där svaret på frågan förgyller kvällen.
När jag idag har brännässleblåsor över hela kroppen och själv minns hur jag legat i diket och njutit av sommarnatten, märklig plats att göra detta på.
När jag vill lifta med en främmande person och det är min gamla fotbollsledare som sticker ut huvudet han förklarar du har nog cyklat LITE fel om du ska till boviken, vänd om helt.

som avslutning på detta inlägg säger jag MONA & MATS, dom vi liftade med. Är tydligen väldigt sällsynt att dom ens skjutsar sina barn och dess vänner...

Kommentarer
Postat av: anna

2010-07-19 @ 17:48:01
Postat av: anna

hahahaha fast vi har iof aldrig gett dem betalt...

2010-07-19 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0